Cocoon

Cocoon tekee matkustamisesta ja erityisesti matkalla nukkumisesta juhlaa ja ylellisyyttä. Itävaltalainen yritys on perustettu 1989, sen jälkeen kun perustaja oli lähellä hukkua virtaan pestessään etelän matkalla raskasta puuvillalakanaa joessa.
Cocoonin ydinosaamisalue on aidon silkin kudontamenetelmät, tämän vaativan taidon tyyssija ja merkittävin laatusilkin tuottaja on jo 5000 vuoden ajan ollut Kiina, missä Cocoon valmistaa malliston omassa tehtaassa kestävän kehityksen periaatteita noudattaen. Pariisilainen muotisuunnittelija Hubert de Givenchy on todennut: Silkki merkitsee vartalolle samaa kuin timantit käsille.
Silkin eräs ylellisimpiä ominaisuuksia on sen valtava kosteudenimukyky: silkki voi imeä itseensä kosteutta jopa 30 % kuivapainostaan ja siitä huolimatta se tuntuu kuivalta ja miellyttävältä.

Selaa tuoteryhmiä

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

YLEISTÄ

Shopman Liikelahjakauppa -sivuston tuotteita myy Summit Discovery, Y-1827075-4 (liikelahjat yrityksille ja yhteisöille).

Yritys- ja yhteisöasiakkaat voivat tilata tuotteita tai tiedustella tuotteen saatavutta ja hintaa haluamalleen määrälle Ota Yhteyttä -lomakkeella tai vapaamuotoisesti sähköpostilla. Vastaamme tilauksiin ja tarjouspyyntöihin pääsääntöisesti sähköpostitse. 

Kaikki Shopman Liikelahjakauppa -sivuston hinnat on ilmoitettu ilman arvonlisäveroa.

Myös kuluttaja-asiakkaat voivat tiedustella liikelahjakaupan tuotteiden saatavuutta ja hintaa yksittäin tai suuremmissa erissä Ota yhteyttä lomakkeella tai vapaamuotoisesti sähköpostilla. Vastaamme tiedusteluun sähköpostitse antamalla tiedon saatavuudesta sekä hinnasta ja maksutavoista. Kuluttaja-asiakkaille suunnattuun verkkokauppaan voi siirtyä tuoteryhmävalikon kohdasta: Siirry kuluttajakauppaan.

MAKSUTAVAT JA EHDOT YRITYKSILLE JA YHTEISÖILLE

Laskulla 7 pv netto. Viivästyskorko 14%. Maksumuistutuksesta veloitamme 10 € korkolaskun yhteydessä. Laskutuksen yhteydessä tarkistamme luottotiedot.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme sekä toimitusaikaa, perua tilaus tai toimittaa tuotteet postiennakolla, ennnakkolaskulla tai muulla ennakkomaksutavalla. Tilaajan purkaessa jo tehdyn tilaussopimuksen veloitetaan tilaajalta vähintään 70% tilauksen koko arvosta.

Omistusoikeus toimitettuihin tuotteisiin siirtyy asiakkaalle vasta, kun tuotteet on kokonaisuudessaan maksettu Summit Discoverylle.

MUUTA

Kaikki sivuston hinnat ovat sitoumuksetta ja välimyyntivarauksin.

Palauttamattomista mallikappaleista veloitetamme 30,00 € + tuotteen hinta minimitilausmäärän mukaisesti + alv. Asiakas vastaa mallien palautuskustannuksista.

Varaamme oikeuden toimittaa ja laskuttaa merkattuja tuotteita +/- 10 % alkuperäisen tilauksen määrästä.

Toimitettuja tavaroita ja laskua koskevat muistutukset on tehtävä viimeistään 7 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta.

Mahdolliset tuotemerkkaukset, aloituskulut, rahdit, yms. kulut eivät sisälly sivuston hintoihin, ellei niin ole tuotekohtaisesti erikseen mainittu.

Myyjänä Summit Discoveryn vastuu koskee ainoastaan toimitetun tavaran laatua ja sen ominaisuuksia. Summit Discoveryn vahingonkorvausvelvollisuus tavarassa olevista vahingoista rajoittuu ao. tavaraerän arvoon. Pidätämme oikeuden korjata mahdollinen virhe tuotteessa ensisijaisesti uudella tuotteella.

Summit Discovery ei vastaa välillisistä ja epäsuorista vahingoista, ei vahingoista kolmannelle osapuolelle, eikä myöskään vahingoista, jotka Asiakas on aiheuttanut tavaroiden käsittelyn, kuljetuksen ja/tai varastoinnin yhteydessä, eikä vahingoista, jotka ovat aiheutuneet tavaroiden ohjeiden vastaisesta ja/tai virheellisestä käytöstä

Summit Discovery ei vastaa Asiakkaan ja kolmansien osapuolien, (esim. ulkopuolinen tavarankuljettaja), välisiin erillisiin sopimuksiin perustuvista velvollisuuksista ja vastuista.

YLIVOIMAINEN ESTE

Summit Discovery vapautuu tavaran toimittamiseen liittyvien velvollisuuksien noudattamisesta ja vahingonkorvausvelvollisuudesta force majeure –tapauksissa, joita ovat mm. lakko, työsulku, onnettomuudet, viranomaisten toimenpiteet ja muut olosuhteet, joita Summit Discovery ei ole voinut välttää ja joiden seurauksia se ei ole voinut estää.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa tai tilauksen toimituksessa

Mikäli tuote on vaurioitunut tai kadonnut kuljetuksen aikana tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu(at)shopman.fi. Jos paketti/tuote on vioittunut kuljetuksen aikana, on siitä tehtävä välittömästi reklamaatio myös ko. rahdinkuljettajalle.

Ilmoitus myyjälle virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä viimeistään 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Muuta

Ziria kuluttajakaupan osalta ja Summit Discovery liikelahjakaupan osalta käsittelevät kaikki asiakastiedot luottamuksellisesti ja sitoutuvat olemaan luovuttamatta asiakastietoja toimintansa ulkopuolisille osapuolille.